Όταν ο Ελβετός συγγραφέας Έριχ Φον Ντένικεν εξέφρασε αυτή την άποψη στο βιβλίο του «Οχήματα των Θεών», που εκδόθηκε το 1968, προκάλεσε την αντίδραση ενός τουλάχιστον ατόμου. Ο Γιόζεφ Φ. Μπλούμριχ, μηχανικός της Εθνικής Υπηρεσίας Αεροναυτικής και Διαστήματος ειρωνεύτηκε την γνώμη του Ντένικεν σύμφωνα με την οποία επρόκειτο για την περιγραφή ενός διαστημοπλοίου.
Ο Μπλούμριχ (δεξιά), και ενα αληθοφανές σκάφος,
σχεδιασμένο από τους μηχανικούς της NASA,
σύμφωνα με την περιγραφή του Ιεζεκιήλ.
Γεννημένος στην Αυστρία και μετέχοντας στο σχεδιασμό αεροσκαφών και πυραύλων από το 1934, ο Μπλούμριχ είχε παίξει σημαντικό ρόλο στην κατασκευή του τεράστιου πυραύλου της NASA Σατούρν 5, που μετέφερε αστροναύτες στο φεγγάρι. Σίγουρα ήταν ο πιο κατάλληλος να μιλήσει για σχεδιασμό διαστημικών σκαφών. Ο Μπλούμριχ ήταν βέβαιος ότι ο τροχός του Ιεζεκιήλ δεν θα άντεχε στην λεπτομερή εξέταση ενός μηχανικού αεροσκαφών. Για μεγάλη του έκπληξη όμως, διαπίστωσε ότι η περιγραφή ταίριαζε με το σχήμα ενός σκάφους που μπορούσε να προσγειωθεί μετά την απόσπαση του από ένα μητρικό σκάφος (που σύμφωνα με τον Ιεζεκιήλ, ήταν η φλεγόμενη μεταλλική θεότητα). Ο Μπλούμριχ έφτιαξε το σχέδιο με κάθε λεπτομέρεια και το 1973 κυκλοφόρησε ένα βιβλίο με τίτλο «Τα διαστημόπλοια του Ιεζεκιήλ» στο οποίο κάνει την πλήρη περιγραφή του διαστημοπλοίου. «Σπάνια» γράφει «ολοκληρωτική ήττα είναι τόσο συναρπαστική, τόσο ευχάριστη και τόσο επωφελής». Σύμφωνα με τον Μπλούμριχ τα τέσσερα ζωντανά πλάσματα πρέπει να ήταν τέσσερις συσκευές προσγείωσης που καθεμία είχε ένα τροχό για να ελίσσεται πάνω στο έδαφος Τα φτερά θα ήταν έλικες ελικοπτέρου που χρησίμευαν για την προσγείωση, ενώ μια μηχανή με πυραύλους στο κωνικό σώμα του σκάφους παρείχε την απαραίτητη ωστική δύναμη.
COMMENTS