A = Ανουννάκι. Εύρημα αγαλματιδίου Σουμερικής εποχής.
Β = Σκαλιστή κεφαλή κάποιου Φαραώ.
Γ = Κρανίο από πρόσφατες ανακαλύψεις. Χρονολογείται περίπου στο 6 με 12.000 π.χ. μαζί με κάποια άλλα παρεμφερή σε μέγεθος και σχήμα.
Δ και Ε = Ευρήματα από Ίνκας και Μάγιας, 6.000 π.χ.
Ζ = Χάλκινο εύρημα αστροναύτη 6.000 π.χ.
Η = Αστροναύτης πάνω στην κορυφή ενός καθεδρικού ναού.
Μεσαιωνικής εποχής.
Σίγουρα δεν είχε πάει ακόμη ο άνθρωπος στο φεγγάρι.
Έτσι τουλάχιστον μας λένε....
Θ = Αγαλματίδιο αστροναύτη, 5 με 6.000 π.χ.
Ι = Σημερινός αστροναύτης. 2007 μ.χ.
Στην τελευταία διπλή φωτογραφία, μπορείτε να κάνετε τις συγκρίσεις με όλες τις αρχικές, αλλά και με τις υπόλοιπες που θα ακολουθήσουν σε αυτό το κεφάλαιο. Φυσικά θα τις βρείτε και σε βιβλία άλλων συγγραφέων μα αφού τις έχω κι εγώ και ίσως περισσότερες, προτιμώ να βάλω αρκετές σε ένα βιβλίο, μιάς και ίσως να μην έχετε το βιβλίο του ή της τάδε που θα τις περιέχει. Όμως για να τις έχετε όλες μάλλον θα χρειαστούν πολλά βιβλία. Στο βιβλίο είναι τέλειες σε ανάλυση. Εδώ δυστυχώς αναγκάστηκα να τις συμπιέσω λιγάκι για να κατεβαίνει γρηγορότερα η σελίδα.
Το σκεπτικό μου για την αρχική φωτογραφία:
Αν πάρουμε σαν αρχή το Α που είναι το αγαλματίδιο του ομοιώματος των Ανουννάκι, Σουμερικής εποχής, άρα προ Αιγυπτίων και Εβραίων, τότε πάμε στο Β που είναι η συνέχεια του Α και μας αποκαλύπτει ότι οι Σουμέριοι άφησαν αρχηγούς, ιερατείο σε άλλους τόπους. Η σκαλιστή κεφαλή ενός Φαραώ μακραίνει στο πίσω μέρος. Αυτό το πίσω μέρος κρύβεται, καλύπτεται, από ένα ας το πούμε καπέλο. Δεν υπήρχε ιδιαίτερος λόγος να κατασκευαστεί ένα τέτοιο καπέλο αν και το κρανίο δεν ήταν ιδίου σχήματος. Βλέπουμε στην φωτογραφία Γ ένα ίδιο κρανίο με το κεφάλι του Φαραώ και με τον Ανουννάκι της Α.
Συγκρίνοντας όλες τις υπόλοιπες με βάση το σχήμα του κρανίου τους, βλέπουμε ότι δεν έχουν καμία σχέση με τις πρώτες, ούτε Ανουννάκι ούτε Φαραώ. Είναι αστροναύτες αρχαίοι με σημερινό σχήμα κεφαλιού και προσώπου. Εκτός φυσικά την Ζ που δεν ξέρουμε τί κρύβει μέσα αλλά μπορούμε να καταλάβουμε ότι το εσωτερικό δεν είναι σαν την Α, Β ή Γ.
Οπότε, μπορούμε να βγάλουμε άνετα το συμπέρασμα ότι πρόκειται για άτομα προερχόμενα από δύο διαφορετικούς πλανήτες. Έχουμε και την παρακάτω φωτογραφία με το περίφημο «Γυάλινο κρανίο» που λέγεται ότι ανήκε στους Μάγιας ή τους Λεμούριους την εποχή της Ατλαντίδος άρα πάμε στα 11 με 15.000 χρόνια π.χ.
Όπως βλέπουμε εδώ. Το κρανίο δεν έχει καμία διαφορά από αυτά του ανθρώπου του 21ουαιώνα. Αυτό και μόνο, μας λέει από μόνο του ότι κάποιες φυλές ανθρώπων για να μην πω όλες, ήταν όπως εμείς σήμερα. Καταστράφηκαν από εισβολείς όπως εκείνοι του κρανίου Γ, ή ίσως να μην ήταν αυτοί αλλά οι κάτωθι του κρανίου 1 και 1α που είναι ίδια.
Σαν να έχουμε δηλαδή να κάνουμε και με τρίτη φυλή από άλλο πλανήτη που επιθύμησε τα του
Οπότε, μπορούμε να βγάλουμε άνετα το συμπέρασμα ότι πρόκειται για άτομα προερχόμενα από δύο διαφορετικούς πλανήτες. Έχουμε και την παρακάτω φωτογραφία με το περίφημο «Γυάλινο κρανίο» που λέγεται ότι ανήκε στους Μάγιας ή τους Λεμούριους την εποχή της Ατλαντίδος άρα πάμε στα 11 με 15.000 χρόνια π.χ.
Όπως βλέπουμε εδώ. Το κρανίο δεν έχει καμία διαφορά από αυτά του ανθρώπου του 21ουαιώνα. Αυτό και μόνο, μας λέει από μόνο του ότι κάποιες φυλές ανθρώπων για να μην πω όλες, ήταν όπως εμείς σήμερα. Καταστράφηκαν από εισβολείς όπως εκείνοι του κρανίου Γ, ή ίσως να μην ήταν αυτοί αλλά οι κάτωθι του κρανίου 1 και 1α που είναι ίδια.
Σαν να έχουμε δηλαδή να κάνουμε και με τρίτη φυλή από άλλο πλανήτη που επιθύμησε τα του
μακρινού «πλησίον» της. Το πρόσωπο και κρανίο είναι ίδια με εκείνα των Ντρόπας (Dropas) που βρέθηκαν μεταλλικοί δίσκοι αυτών στα βουνά Bayan Kara Ula, στα σύνορα Κίνας και Θιβέτ
.
Χρονολογούνται δε στα 12.000 π.χ. Απόγονοι των Dropas υπάρχουν και σήμερα στην Κίνα. Λέγεται ότι οι Οφιονίδες έχουν άμεση σχέση με τους Dropas, δηλαδή ότι είναι οι ίδιοι. Λέγονται αλλιώς και «Γκρίζοι». Στην παρακάτω φωτογραφία παρουσιάζω έναν δίσκο τωνDropas πάνω στον οποίο είναι χαραγμένη η μορφή και το σώμα τους. Είναι ίδια με τις φωτογραφίες 1 και 1α, και τους Dropas όπως είναι σήμερα. Η φωτογραφία με τους 2 Dropas εδώ, είναι του 1947 και έχουν ο καθένας 4 περίπου πόδια ύψος.
Πριν μιλήσουμε για το γυάλινο κρανίο που είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα, ας πούμε πρώτα λίγα πράγματα για τους Dropas. Η μοναδική φωτογραφία απογόνων των Dropas που σώζεται είναι αυτή εδώ κάτω, στην μέση. Δεξιά κι αριστερά οι δίσκοι.
Στα βουνά Bayan Cara Ula, στα σύνορα της Κίνας και του Θιβέτ, μια ομάδα των αρχαιολόγων πραγματοποιούσε μια στερεότυπη έρευνα για μια σειρά συνδεμένων σπηλιών.
Τα ενδιαφέροντά τους είχαν διεγερθεί από την ανακάλυψη τακτοποιημένων σε ευθεία γραμμή τάφων, που περιείχαν τους σκελετούς από μια παράξενη φυλή περίεργων όντων και τους κινήθηκε η περιέργεια επειδή είχαν αφύσικα κάτισχνους οργανισμούς και μεγάλα, υπερανεπτυγμένα κεφάλια.
Αρχικά, θεώρησαν ότι οι σπηλιές ήταν το σπίτι από ένα έως τώρα άγνωστο είδος πίθηκου. Αλλά ο ηγέτης της ομάδας ο Κινέζος αρχαιολόγος, καθηγητής Chi Pu Tei σκέφτηκε κάτι που δεν μπορούσαν οι άλλοι να σκεφτούν. «Ποιος άκουσε ποτέ για τους πίθηκους που θάβουνε ο ένας τον άλλον»;
Ένας από την μία ομάδα σκόνταψε στο πάτωμα της σπηλιάς, σε έναν μεγάλο θαμμένο στρογγυλό δίσκο που είχε καλυφτεί από την σκόνη χιλιετιών. Η ομάδα έκατσε γύρω από την ανακάλυψη, σκεπτόμενοι όλοι πως αυτό που είχαν βρει ήταν κάτι σαν αρχαίο πέτρινο γραμμόφωνο. Υπήρχε μια τρύπα στο κέντρο και ένα λεπτό σπειροειδές αυλάκι που έλαμπε στο πλαίσιο. Μία πιο στενή επιθεώρηση εντούτοις, έδειξε ότι το αυλάκι ήταν στην πραγματικότητα μία λεπτή σπειροειδής συνεχόμενη γραμμή πολύ λεπτών χαρακτήρων.
Κατά κάποιον τρόπο, το αντικείμενο ήταν ένα «ηχογραφημένο αρχείο». Η χρονολογία που βρέθηκε, ήταν το 1938. Κανείς από όσους γνώριζαν την ύπαρξή του (κινέζους) μα δεν ήξεραν τί πράγμα ήταν, δεν ήξερε τον κωδικό για να ανοίξει το εύρημα και να αρχίσει να τους μιλάει. Ήταν με άλλα λόγια κάτι σαν σκληρός δίσκος.
Επί 20 χρόνια πολλοί εμπειρογνώμονες προσπάθησαν να μεταφράσουν τα ιερογλυφικά του χωρίς επιτυχία, μέχρις ότου ήρθε ένας καθηγητής ο Tsum Um Nui, (γιατί κινέζος;) που έσπασε τον κώδικα και άρχισε να αποκρυπτογραφεί τα ομιλούντα αυλάκια των δίσκων. Όμως η αρχαιολογική ακαδημία του Πεκίνου, του απαγόρευσε να δημοσιεύσει τα όσα βρήκε. Ο έξω κόσμος είχε πλήρη άγνοια περί της ανακάλυψης αυτής, διότι όπως είναι γνωστό, οι Κινέζοι το έχουν παραξηλώσει με τον δικτατορικό κομουνισμό.
Εδώ, κάνω μία παρένθεση για να σας υπενθυμίσω το ότι η Κίνα έχει ήδη αστροναύτες, δορυφόρους, ατομικά όπλα και γενικά τα πάντα από τεχνολογία. Δεν σας φαίνεται παράξενο για ανθρώπους που ζουν στην φτώχια; Χρησιμοποίησαν στο έπακρον τις πληροφορίες των δίσκων.
Δύο έτη αργότερα, το 1965, στον καθηγητή και τέσσερις από τους συναδέλφους του, δόθηκε τελικά η άδεια να αποκαλύψουν την θεωρία τους. Εμφανίστηκαν στο ραδιόφωνο, με τίτλο: «Αυλακωμένα χειρόγραφα που σχετίζονται με διαστημικά σκάφη. Δίσκοι που προσγειώθηκαν στην γη πριν 12.000 έτη». Τα αρχεία 716 αυλακωμένων δίσκων αποκαλύφθηκαν αργότερα μέσα στις ίδιες σπηλιές. Έλεγαν μια καταπληκτική ιστορία ενός διαστημόπλοιου με κατοίκους ενός άλλου μακρινού πλανήτη που προσγειώθηκαν στα υψίπεδα του Bayan Cara Ula.
Πριν μιλήσουμε για το γυάλινο κρανίο που είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον θέμα, ας πούμε πρώτα λίγα πράγματα για τους Dropas. Η μοναδική φωτογραφία απογόνων των Dropas που σώζεται είναι αυτή εδώ κάτω, στην μέση. Δεξιά κι αριστερά οι δίσκοι.
Στα βουνά Bayan Cara Ula, στα σύνορα της Κίνας και του Θιβέτ, μια ομάδα των αρχαιολόγων πραγματοποιούσε μια στερεότυπη έρευνα για μια σειρά συνδεμένων σπηλιών.
Τα ενδιαφέροντά τους είχαν διεγερθεί από την ανακάλυψη τακτοποιημένων σε ευθεία γραμμή τάφων, που περιείχαν τους σκελετούς από μια παράξενη φυλή περίεργων όντων και τους κινήθηκε η περιέργεια επειδή είχαν αφύσικα κάτισχνους οργανισμούς και μεγάλα, υπερανεπτυγμένα κεφάλια.
Αρχικά, θεώρησαν ότι οι σπηλιές ήταν το σπίτι από ένα έως τώρα άγνωστο είδος πίθηκου. Αλλά ο ηγέτης της ομάδας ο Κινέζος αρχαιολόγος, καθηγητής Chi Pu Tei σκέφτηκε κάτι που δεν μπορούσαν οι άλλοι να σκεφτούν. «Ποιος άκουσε ποτέ για τους πίθηκους που θάβουνε ο ένας τον άλλον»;
Ένας από την μία ομάδα σκόνταψε στο πάτωμα της σπηλιάς, σε έναν μεγάλο θαμμένο στρογγυλό δίσκο που είχε καλυφτεί από την σκόνη χιλιετιών. Η ομάδα έκατσε γύρω από την ανακάλυψη, σκεπτόμενοι όλοι πως αυτό που είχαν βρει ήταν κάτι σαν αρχαίο πέτρινο γραμμόφωνο. Υπήρχε μια τρύπα στο κέντρο και ένα λεπτό σπειροειδές αυλάκι που έλαμπε στο πλαίσιο. Μία πιο στενή επιθεώρηση εντούτοις, έδειξε ότι το αυλάκι ήταν στην πραγματικότητα μία λεπτή σπειροειδής συνεχόμενη γραμμή πολύ λεπτών χαρακτήρων.
Κατά κάποιον τρόπο, το αντικείμενο ήταν ένα «ηχογραφημένο αρχείο». Η χρονολογία που βρέθηκε, ήταν το 1938. Κανείς από όσους γνώριζαν την ύπαρξή του (κινέζους) μα δεν ήξεραν τί πράγμα ήταν, δεν ήξερε τον κωδικό για να ανοίξει το εύρημα και να αρχίσει να τους μιλάει. Ήταν με άλλα λόγια κάτι σαν σκληρός δίσκος.
Επί 20 χρόνια πολλοί εμπειρογνώμονες προσπάθησαν να μεταφράσουν τα ιερογλυφικά του χωρίς επιτυχία, μέχρις ότου ήρθε ένας καθηγητής ο Tsum Um Nui, (γιατί κινέζος;) που έσπασε τον κώδικα και άρχισε να αποκρυπτογραφεί τα ομιλούντα αυλάκια των δίσκων. Όμως η αρχαιολογική ακαδημία του Πεκίνου, του απαγόρευσε να δημοσιεύσει τα όσα βρήκε. Ο έξω κόσμος είχε πλήρη άγνοια περί της ανακάλυψης αυτής, διότι όπως είναι γνωστό, οι Κινέζοι το έχουν παραξηλώσει με τον δικτατορικό κομουνισμό.
Εδώ, κάνω μία παρένθεση για να σας υπενθυμίσω το ότι η Κίνα έχει ήδη αστροναύτες, δορυφόρους, ατομικά όπλα και γενικά τα πάντα από τεχνολογία. Δεν σας φαίνεται παράξενο για ανθρώπους που ζουν στην φτώχια; Χρησιμοποίησαν στο έπακρον τις πληροφορίες των δίσκων.
Δύο έτη αργότερα, το 1965, στον καθηγητή και τέσσερις από τους συναδέλφους του, δόθηκε τελικά η άδεια να αποκαλύψουν την θεωρία τους. Εμφανίστηκαν στο ραδιόφωνο, με τίτλο: «Αυλακωμένα χειρόγραφα που σχετίζονται με διαστημικά σκάφη. Δίσκοι που προσγειώθηκαν στην γη πριν 12.000 έτη». Τα αρχεία 716 αυλακωμένων δίσκων αποκαλύφθηκαν αργότερα μέσα στις ίδιες σπηλιές. Έλεγαν μια καταπληκτική ιστορία ενός διαστημόπλοιου με κατοίκους ενός άλλου μακρινού πλανήτη που προσγειώθηκαν στα υψίπεδα του Bayan Cara Ula.
Το παράξενο σπειροειδές χειρόγραφο, «είπε» ότι οι ειρηνικές προθέσεις των «εξωγήινων» παρεξηγήθηκαν και κυνηγήθηκαν από μία φυλή της περιοχής, που ονομάζεται «Ham». (Ζαμπόν). Έτσι για να γλιτώσουν έζησαν μέσα σε σπηλιές. Σύμφωνα με Tsum Um Nui, μια από τις γραμμές των ιερογλυφικών λέει ότι οι Dropas κατέβηκαν κάτω από τα σύννεφα με το αεροσκάφος τους. Πήρε πολύ καιρό μέχρι οι κάτοικοι της περιοχής να καταλάβουν ότι οι νεοφερμένοι είχαν ειρηνικές διαθέσεις. Κάποια μέλη των Ham, εξέφρασαν την λύπη τους που δεν μπορούσαν να βοηθήσουν τους Dropas να επισκευάσουν το σκάφος τους για να επιστρέψουν πίσω στον πλανήτη τους.
(Προσωπικά, πιστεύω ότι ήταν σκευωρία. Εδώ χιλιάδες UFO βρίσκονται καθημερινά στον πλανήτη και δεν βρέθηκε ένα να τους βοηθήσει; Πείτε καλύτερα ότι πρόκειται για κατάληψη κι ότι δικαιολογήθηκαν για να μην τους αφανίσουν οι κάτοικοι, έως ότου καταφέρουν το πλήγμα οι εξωγήινοι, το οποίο ήταν να ακολουθήσουν κι άλλα σκάφη και να γεμίσουν τον πλανήτη).
Με την πάροδο των ετών, οι αρχαιολόγοι και ανθρωπολόγοι έμαθαν περισσότερα για την περιοχή εκείνη της οροσειράς Bayan Cara Ula και είδαν ότι οι δίσκοι έβγαιναν αληθινοί στις πληροφορίες τους. Ο μύθος που συντηρήθηκε στην περιοχή έως και σήμερα, μιλάει για μικρά, κοντά, κίτρινα, κάτισχνα (αδύνατα) όντα, που ήρθαν από τα σύννεφα. Με μεγάλα διογκωμένα κεφάλια και μία πάρα πολύ απωθητική μυρωδιά σαν χαλασμένο ψάρι, ρέγκα, ποδαρίλα ή κάτι παρεμφερές. Ήταν τόσο κοντοί που το κεφάλι τους βρώμαγε ποδαρίλα;
Στους τοίχους των σπηλαίων, οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν ακατέργαστα σχέδια του ανατέλλοντος ηλίου, φεγγαριού, άλλων μη αναγνωρίσιμων αστέρων και την Γη. Μαζί με τους δίσκους, όλα μαζί
(Προσωπικά, πιστεύω ότι ήταν σκευωρία. Εδώ χιλιάδες UFO βρίσκονται καθημερινά στον πλανήτη και δεν βρέθηκε ένα να τους βοηθήσει; Πείτε καλύτερα ότι πρόκειται για κατάληψη κι ότι δικαιολογήθηκαν για να μην τους αφανίσουν οι κάτοικοι, έως ότου καταφέρουν το πλήγμα οι εξωγήινοι, το οποίο ήταν να ακολουθήσουν κι άλλα σκάφη και να γεμίσουν τον πλανήτη).
Με την πάροδο των ετών, οι αρχαιολόγοι και ανθρωπολόγοι έμαθαν περισσότερα για την περιοχή εκείνη της οροσειράς Bayan Cara Ula και είδαν ότι οι δίσκοι έβγαιναν αληθινοί στις πληροφορίες τους. Ο μύθος που συντηρήθηκε στην περιοχή έως και σήμερα, μιλάει για μικρά, κοντά, κίτρινα, κάτισχνα (αδύνατα) όντα, που ήρθαν από τα σύννεφα. Με μεγάλα διογκωμένα κεφάλια και μία πάρα πολύ απωθητική μυρωδιά σαν χαλασμένο ψάρι, ρέγκα, ποδαρίλα ή κάτι παρεμφερές. Ήταν τόσο κοντοί που το κεφάλι τους βρώμαγε ποδαρίλα;
Στους τοίχους των σπηλαίων, οι αρχαιολόγοι ανακάλυψαν ακατέργαστα σχέδια του ανατέλλοντος ηλίου, φεγγαριού, άλλων μη αναγνωρίσιμων αστέρων και την Γη. Μαζί με τους δίσκους, όλα μαζί
χρονολογήθηκαν στα 12.000 έτη. Συνέπιπταν και οι χρονολογίες των τοιχογραφιών.
Η περιοχή κατοικήθηκε από δύο φυλές. Τους Hamκαι τους Dropas. Όλοι ήταν ημι-τρωγλοδύτες γύρω στα 5 πόδια ύψος. Τα χαρακτηριστικά τους δεν ήταν ούτε κινέζικα ούτε Θιβετιανά. Ήταν σαν αυτά της φωτογραφίας που σας έχω στην αρχή του κεφαλαίου. Η φωτογραφία εδώ δίπλα είναι ψεύτικη, απλά είναι ένα δείγμα. Επειδή η Ελληνική γλώσσα είναι και «ηχητική», λέγοντας Dropas σαν να μου θυμίζει την λέξη «Τρύπας».
«Ετρύπωσε» «Εν-τρύπωσε» «Σε – τρύπα – οπή - βρίσκεται.
Τρύπα = Τρόπα. Αλλά και το Οπή = Όπα. Το «D» δοκιμάστε να το προφέρετε. Θα το πείτε «ΝΤ». Άρα, έχουμε: «ΝΤΡΟΠΑΣ». Ντρόπα για έναν, Ντρόπας για πολλούς. Ενικός Πληθυντικός. Για να μην λένε μερικοί ότι η Ελληνική ήταν άγνωστη τότε. Δοκιμάστε να καταρρίψετε την θεωρία μου αυτή περί της Ελληνικότητας του ονόματος. Μην παρεξηγήσουμε όμως το ότι οι Ντρόπας δεν ήταν Έλληνες αλλά από αλλού. Είχαν άλλο όνομα, εξωγήινο, αλλά πήραν με την θεωρία μου αυτή το όνομα, από το ότι ζούσαν μέσα σε σπηλιές, τρύπες, οπές. Ακόμη κι Αγγλικά να το πούμε, σημαίνει: «Οι ριγμένοι κάτω».Drop = Ρίχνω. Αξίζει να θυμηθούμε την αγία αντιγραφή που λέει κάτι για τον διάβολο και τον ονομάζει «Πεπτωκότα Άγγελο». Ο άγγελος έχει φτερά, έτσι; Πετάει. Πέφτει και στη γη.Drop. Πονηρευτείτε!!
Γωγ και Μαγώγ. Δείτε τις φωτογραφίες παρακάτω
Αργότερα, ήλθαν κάτι καλά παιδάκια από την Ρωσία και πήραν περίπου 20 ή 70 δίσκους, καθότι ήταν πάρα πολλοί και δεν θα έλλειπαν από κανέναν. Τα πήγαν στην Μόσχα και καθάρισαν τις κολλημένες πέτρες από πάνω τους. Εξεπλάγησαν όταν στα συστατικά των δίσκων βρήκαν κοβάλτιο και άλλες μεταλλικές ουσίες στην χημική εξέταση.
Έπειτα έβαλαν τον δίσκο σε μία περιστροφική πλάκα κι ο δίσκος βούισε. Σαν να βογκούσε. Κάποιος επιστήμονας είπε ότι ίσως χρησιμοποιούσαν τους δίσκους και για παραγωγή ηλεκτρισμού, διότι δημιουργήθηκε ένα ας το πούμε High Voltage όταν περιστρέφονταν. Τα υπόλοιπα τα ξέρουν οι Ρώσοι. Αμερικάνοι δεν αναφέρθηκαν πουθενά, αλλά δεν χρειάζεται. Γνωρίζουμε πλέον όλοι πως Ρωσία, Κίνα κι Αμερική είναι αδερφάκια στα γνωστά παιχνιδάκια.
Περί του γυάλινου κρανίου.
Σύμφωνα με τους μύθους των εγγενών Αμερικανών, υπήρξαν αρχικά 13 κρανία του«στερεού κρυστάλλου με τα κινητά σαγόνια» που κατασκευάστηκαν για να μιλήσουν και να τραγουδήσουν. Ο αριθμός 13 είναι σημαντικός, επειδή συμπεριλαμβανομένου του ήλιου, το φεγγάρι, και οι δέκα πλανήτες στο ηλιακό σύστημά μας, προσθέτουν μέχρι τον αριθμό 12. Ο τελευταίος αντιπροσωπεύει τον «Quetzalcoatl», τον Θεό των φιδιών, στο Μεξικό (σταυρώθηκε με τρεις εγκληματίες και σε 3 ημέρες ανέστη εκ νεκρών) ο οποίος θα επιστρέψει πάλι για να κυβερνήσει όλους τους πλανήτες. (Δευτέρα παρουσία No.2;) Το έτος των Μάγιας, αποτελούταν από 13 μήνες 20 ημερών. Υπάρχουν 13 Μάγιας Θεοί του ανώτερου(άνω) κόσμου. Αυτά τα κρανία είναι ένα από τα μέγιστα μυστήριά μας μαζί με τις γραμμές της Nazca. Είπαν την προηγούμενη ιστορία αυτού του πλανήτη και την εξέλιξη της ανθρωπότητας και κράτησαν τα μυστήρια της ζωής και του κόσμου. Ένας από τους μύθους, λέει ότι μια ημέρα τα κρανία θα ανακαλυφθούν πάλι και θα επανέλθουν μαζί (ενωθούν) για να αποκαλύψουν τη γνώση τους. Εκείνοι που κατέχουν την γνώση για τα κρανία κρυστάλλου είναι:
Οι Μάγιας του Μεξικού. (Αυτά τα κρανία αναφέρονται στο Popol Vul).
Οι Αζτέκοι του Μεξικού.
Οι Cherokees και Senecas (της iroquois ένωσης) στις βορειοδυτικές Η.Π.Α.
Οι Pueblo και οι Ναβάχο στις νοτιοδυτικές Η.Π.Α.
Κάποιος τύπος ασυνήθιστων φαινομένων έχει εμφανιστεί γύρω από τα κρανία κρυστάλλου. Μερικοί άνθρωποι που ήταν παρουσία του κρανίου, έχουν πει στον ιδιοκτήτη του ότι έλαβαν μια θεραπεία κάποιου τύπου ή διαπίστωσαν ότι οι ψυχικές δυνατότητές τους επεκτάθηκανλίγο αργότερα. Με άλλα λόγια, τα κρανία κρυστάλλου έχουν αλληλεπίδραση σε διάφορα άτομα με κάποια μορφή ενέργειας. Άλλοι άνθρωποι έχουν περιέλθει σε τρέμουλο, ή έχουν πέσει αναίσθητοι όταν είναι γύρω από αυτό το κρανίο αλλά επιστρέφουν όμως με μερικές νέες πληροφορίες ή ιδέες.
Αλλά τα πιο δραματικά φαινόμενα που δημιουργούνται γύρω από τα κρανία κρυστάλλου είναι οι ολογραφικές εικόνες που εμφανίζονται μέσα σε αυτά, όταν ενεργοποιούνται.
Αυτή η ενεργοποίηση έχει εμφανιστεί με την έκθεση του κρανίου σε έναν συνδυασμό ελαφριάς, υγιούς ή ακόμα και ανθρώπινης ενέργειας χρώματος. Μερικές από τις σκηνές που οι άνθρωποι βλέπουν μέσα στα κρανία, είναι UFOs, μεγαλοπόδαροι, (Bigfoots) μονόκεροι, ιπτάμενοι άνθρωποι, γοργόνες, δελφίνια, φάλαινες, βουνά, αλλοδαπά όντα, δάση, σπηλιές, κ.λπ. Τον καιρό αυτό, κανένας δεν είναι αρκετά βέβαιος για την ακριβή διαδικασία που παράγει αυτές τις εικόνες, επειδή, το να κάνουμε έτσι, θα σήμαινε ότι θα έπρεπε να αναγνωρίσουμε ότι είναι δυνατόν για ένα στερεό αντικείμενο να αλλαχτεί η μορφή του. Αυτά τα ολίγα περί κρυστάλλινου ή γυάλινου κρανίου, για να δείτε ότι όταν το Hollywoodβγάζει μυστήριες ταινίες, μόνο μυστήριες δεν είναι. Τα πάντα σχεδόν, είναι υπαρκτά ή πρόκειται να υπάρξουν.
«Ετρύπωσε» «Εν-τρύπωσε» «Σε – τρύπα – οπή - βρίσκεται.
Τρύπα = Τρόπα. Αλλά και το Οπή = Όπα. Το «D» δοκιμάστε να το προφέρετε. Θα το πείτε «ΝΤ». Άρα, έχουμε: «ΝΤΡΟΠΑΣ». Ντρόπα για έναν, Ντρόπας για πολλούς. Ενικός Πληθυντικός. Για να μην λένε μερικοί ότι η Ελληνική ήταν άγνωστη τότε. Δοκιμάστε να καταρρίψετε την θεωρία μου αυτή περί της Ελληνικότητας του ονόματος. Μην παρεξηγήσουμε όμως το ότι οι Ντρόπας δεν ήταν Έλληνες αλλά από αλλού. Είχαν άλλο όνομα, εξωγήινο, αλλά πήραν με την θεωρία μου αυτή το όνομα, από το ότι ζούσαν μέσα σε σπηλιές, τρύπες, οπές. Ακόμη κι Αγγλικά να το πούμε, σημαίνει: «Οι ριγμένοι κάτω».Drop = Ρίχνω. Αξίζει να θυμηθούμε την αγία αντιγραφή που λέει κάτι για τον διάβολο και τον ονομάζει «Πεπτωκότα Άγγελο». Ο άγγελος έχει φτερά, έτσι; Πετάει. Πέφτει και στη γη.Drop. Πονηρευτείτε!!
Γωγ και Μαγώγ. Δείτε τις φωτογραφίες παρακάτω
Αργότερα, ήλθαν κάτι καλά παιδάκια από την Ρωσία και πήραν περίπου 20 ή 70 δίσκους, καθότι ήταν πάρα πολλοί και δεν θα έλλειπαν από κανέναν. Τα πήγαν στην Μόσχα και καθάρισαν τις κολλημένες πέτρες από πάνω τους. Εξεπλάγησαν όταν στα συστατικά των δίσκων βρήκαν κοβάλτιο και άλλες μεταλλικές ουσίες στην χημική εξέταση.
Έπειτα έβαλαν τον δίσκο σε μία περιστροφική πλάκα κι ο δίσκος βούισε. Σαν να βογκούσε. Κάποιος επιστήμονας είπε ότι ίσως χρησιμοποιούσαν τους δίσκους και για παραγωγή ηλεκτρισμού, διότι δημιουργήθηκε ένα ας το πούμε High Voltage όταν περιστρέφονταν. Τα υπόλοιπα τα ξέρουν οι Ρώσοι. Αμερικάνοι δεν αναφέρθηκαν πουθενά, αλλά δεν χρειάζεται. Γνωρίζουμε πλέον όλοι πως Ρωσία, Κίνα κι Αμερική είναι αδερφάκια στα γνωστά παιχνιδάκια.
Περί του γυάλινου κρανίου.
Σύμφωνα με τους μύθους των εγγενών Αμερικανών, υπήρξαν αρχικά 13 κρανία του«στερεού κρυστάλλου με τα κινητά σαγόνια» που κατασκευάστηκαν για να μιλήσουν και να τραγουδήσουν. Ο αριθμός 13 είναι σημαντικός, επειδή συμπεριλαμβανομένου του ήλιου, το φεγγάρι, και οι δέκα πλανήτες στο ηλιακό σύστημά μας, προσθέτουν μέχρι τον αριθμό 12. Ο τελευταίος αντιπροσωπεύει τον «Quetzalcoatl», τον Θεό των φιδιών, στο Μεξικό (σταυρώθηκε με τρεις εγκληματίες και σε 3 ημέρες ανέστη εκ νεκρών) ο οποίος θα επιστρέψει πάλι για να κυβερνήσει όλους τους πλανήτες. (Δευτέρα παρουσία No.2;) Το έτος των Μάγιας, αποτελούταν από 13 μήνες 20 ημερών. Υπάρχουν 13 Μάγιας Θεοί του ανώτερου(άνω) κόσμου. Αυτά τα κρανία είναι ένα από τα μέγιστα μυστήριά μας μαζί με τις γραμμές της Nazca. Είπαν την προηγούμενη ιστορία αυτού του πλανήτη και την εξέλιξη της ανθρωπότητας και κράτησαν τα μυστήρια της ζωής και του κόσμου. Ένας από τους μύθους, λέει ότι μια ημέρα τα κρανία θα ανακαλυφθούν πάλι και θα επανέλθουν μαζί (ενωθούν) για να αποκαλύψουν τη γνώση τους. Εκείνοι που κατέχουν την γνώση για τα κρανία κρυστάλλου είναι:
Οι Μάγιας του Μεξικού. (Αυτά τα κρανία αναφέρονται στο Popol Vul).
Οι Αζτέκοι του Μεξικού.
Οι Cherokees και Senecas (της iroquois ένωσης) στις βορειοδυτικές Η.Π.Α.
Οι Pueblo και οι Ναβάχο στις νοτιοδυτικές Η.Π.Α.
Κάποιος τύπος ασυνήθιστων φαινομένων έχει εμφανιστεί γύρω από τα κρανία κρυστάλλου. Μερικοί άνθρωποι που ήταν παρουσία του κρανίου, έχουν πει στον ιδιοκτήτη του ότι έλαβαν μια θεραπεία κάποιου τύπου ή διαπίστωσαν ότι οι ψυχικές δυνατότητές τους επεκτάθηκανλίγο αργότερα. Με άλλα λόγια, τα κρανία κρυστάλλου έχουν αλληλεπίδραση σε διάφορα άτομα με κάποια μορφή ενέργειας. Άλλοι άνθρωποι έχουν περιέλθει σε τρέμουλο, ή έχουν πέσει αναίσθητοι όταν είναι γύρω από αυτό το κρανίο αλλά επιστρέφουν όμως με μερικές νέες πληροφορίες ή ιδέες.
Αλλά τα πιο δραματικά φαινόμενα που δημιουργούνται γύρω από τα κρανία κρυστάλλου είναι οι ολογραφικές εικόνες που εμφανίζονται μέσα σε αυτά, όταν ενεργοποιούνται.
Αυτή η ενεργοποίηση έχει εμφανιστεί με την έκθεση του κρανίου σε έναν συνδυασμό ελαφριάς, υγιούς ή ακόμα και ανθρώπινης ενέργειας χρώματος. Μερικές από τις σκηνές που οι άνθρωποι βλέπουν μέσα στα κρανία, είναι UFOs, μεγαλοπόδαροι, (Bigfoots) μονόκεροι, ιπτάμενοι άνθρωποι, γοργόνες, δελφίνια, φάλαινες, βουνά, αλλοδαπά όντα, δάση, σπηλιές, κ.λπ. Τον καιρό αυτό, κανένας δεν είναι αρκετά βέβαιος για την ακριβή διαδικασία που παράγει αυτές τις εικόνες, επειδή, το να κάνουμε έτσι, θα σήμαινε ότι θα έπρεπε να αναγνωρίσουμε ότι είναι δυνατόν για ένα στερεό αντικείμενο να αλλαχτεί η μορφή του. Αυτά τα ολίγα περί κρυστάλλινου ή γυάλινου κρανίου, για να δείτε ότι όταν το Hollywoodβγάζει μυστήριες ταινίες, μόνο μυστήριες δεν είναι. Τα πάντα σχεδόν, είναι υπαρκτά ή πρόκειται να υπάρξουν.
Τελειώνοντας αυτό το κεφάλαιο, σας βάζω παρακάτω μία ακόμη τοιχογραφία που βρέθηκε στην Αμερική. Δεν είναι ο Καραγκιόζης με το καταραμένο φίδι, ούτε ο Μέγας Αλέξανδρος. Απεικονίζει έναν Έλληνα αρχαίο να μάχεται με έναν δράκο. Ή μεγάλο φίδι. Με ΦΤΕΡΑ; Πολλών χιλιάδων ετών είναι η χρονολόγησή της. Πού βρέθηκε εκεί ο Έλληνας πρωτού ανακαλυφθεί η Αμερική; Ας σκεφτούμε λίγο και το φίδι. Μήπως έχει σχέση η ιστορία περί Οφιονιδών ή με τους Dropas που φιδοφέρνανε; Φυσικά και έχει. Η Αμερική έχει γεμίσει από τους λεγόμενους «γκρίζους». Στα μέρη που πήγε ο Αλέξανδρος να κλείσει την Άορνο πέτρα, εκεί κοντά που ζούσαν οι Dropas δεν ήταν;
Τρωγλοδύτες, Υποχθόνιοι, Επιχθόνιοι, Γωγ, Μαγώγ, Γίγαντες, Τιτάνες, Οφιονίδες, Εκατόγχειρες, υπόγειες φυλακές με τέρατα, Άδης, Κέρβερος, βρώμα και δυσωδία, θέλω να τα περάσετεόλα από το μυαλό σας. Κλείνω αυτό το κεφάλαιο με αρκετές φωτογραφίες αρχαίων αστροναυτών. Χαρείτε τις και σκεφτείτε. Ακόμη και τον Χριστό απεικονίζουν οι ζωγράφοι να τον φέρνει διαστημόπλοιο πάνω στο κρεβάτι του στην φάτνη. Θα δείτε τους ευαγγελιστές να γράφουν πάνω σε ένα στρογγυλό πράγμα. Τα μολύβια τους αν τα δείτε με το μάτι του ζωγράφου, είναι κεραίες και το στρογγυλό είναι ένας δορυφόρος με τις κεραίες του. Το Σπούτνικ;
Θαυμάστε τα UFO που πετούν χαρούμενα παντού. Στον σταυρό, δεξιά κι αριστερά υπάρχουν ιπτάμενα αντικείμενα. Εκτός κι αν πετούν οι μέδουσες. Αριστερά, είναι ο Χριστός που έχει ξαμολήσει την αεροπορία του να φάει τον κοσμάκη.
Άρα, όταν λέμε ότι είδαμε τον χριστό φαντάρο, δεν λέμε ψέματα. Αν δεν είναι στρατιωτικός, τί δουλειά έχει με τα πολεμικά ιπτάμενα οχήματα;
Εδώ ας αφήσουμε τα UFO που πετάνε στον πίνακα που δείχνει τον Μωυσή με τις 110 και κάτι ψιλά εντολές στα χέρια. Αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε, είναι το ΓΙΑΤΙ ο Μωυσής έχει ΚΕΡΑΤΑ στο κεφάλι;;;!!! Στην τοιχογραφία διακρίνουμε ένα Ον, ας το ονομάσουμε δαίμονα, μία γοργόνα, ζώο, θάλασσα και το σήμα του.... DNA.
Από αυτό εδώ εμπνεύστηκε ο Πικάσο και μας κουνιόταν;
Κάτω αριστερά, σε Αιγυπτιακό τάφο απεικονίζεται ένας εξωγήινος. Από τους αποκαλούμενους «γκρίζους».
Κάτω, δύο βραχογραφίες από την έρημο της Σαχάρα.
Πάνω, το Teocity, από την Ελληνική λέξη Θεός, μα λέγεται και Πόλις του Ηλίου. Κάτω, η Άβυδος της Αιγύπτου με τα σκαλιστά αεροπλάνα, ελικόπτερα και υποβρύχια..
Στην πάνω οι Γκρίζοι. Κάτω φωτογραφία παρατηρήστε το βλήμα.
Δεξιά, Κινέζος αρχαίος αστροναύτης; Δίπλα, σκαλιστά σχήματα - γράμματα
σε βράχο ή πέτρα από τους Dropas.
Αυτό, το αποκάλεσαν «Μπαταρία της Βαγδάτης».
Όταν όλοι έβλεπαν καλάθια, κάποιος είδε το μπάσκετ.
Εγώ, βλέπω «Χειροβομβίδα». Διαλέξτε.
Μετάφραση της Αγγλικής λέξης Stealth = Μυστικότητα.
Κάτι που συμπίπτει με τον μυστικισμό του εν Δελφοίς Ε.
Μερικές φωτογραφίες ακόμη.
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...! ΠΗΓΗ
Άρα, όταν λέμε ότι είδαμε τον χριστό φαντάρο, δεν λέμε ψέματα. Αν δεν είναι στρατιωτικός, τί δουλειά έχει με τα πολεμικά ιπτάμενα οχήματα;
Εδώ ας αφήσουμε τα UFO που πετάνε στον πίνακα που δείχνει τον Μωυσή με τις 110 και κάτι ψιλά εντολές στα χέρια. Αυτό που θα πρέπει να προσέξουμε, είναι το ΓΙΑΤΙ ο Μωυσής έχει ΚΕΡΑΤΑ στο κεφάλι;;;!!! Στην τοιχογραφία διακρίνουμε ένα Ον, ας το ονομάσουμε δαίμονα, μία γοργόνα, ζώο, θάλασσα και το σήμα του.... DNA.
Από αυτό εδώ εμπνεύστηκε ο Πικάσο και μας κουνιόταν;
Κάτω αριστερά, σε Αιγυπτιακό τάφο απεικονίζεται ένας εξωγήινος. Από τους αποκαλούμενους «γκρίζους».
Κάτω, δύο βραχογραφίες από την έρημο της Σαχάρα.
Πάνω, το Teocity, από την Ελληνική λέξη Θεός, μα λέγεται και Πόλις του Ηλίου. Κάτω, η Άβυδος της Αιγύπτου με τα σκαλιστά αεροπλάνα, ελικόπτερα και υποβρύχια..
Στην πάνω οι Γκρίζοι. Κάτω φωτογραφία παρατηρήστε το βλήμα.
Δεξιά, Κινέζος αρχαίος αστροναύτης; Δίπλα, σκαλιστά σχήματα - γράμματα
σε βράχο ή πέτρα από τους Dropas.
Αυτό, το αποκάλεσαν «Μπαταρία της Βαγδάτης».
Όταν όλοι έβλεπαν καλάθια, κάποιος είδε το μπάσκετ.
Εγώ, βλέπω «Χειροβομβίδα». Διαλέξτε.
Μετάφραση της Αγγλικής λέξης Stealth = Μυστικότητα.
Κάτι που συμπίπτει με τον μυστικισμό του εν Δελφοίς Ε.
Μερικές φωτογραφίες ακόμη.
Αν σας άρεσε το θέμα κάντε ένα "Like" και κοινοποιήστε το στους Φίλους σας...! ΠΗΓΗ
COMMENTS