Μια ομάδα έκτακτων αναγκών κατέφθασε στο αεροδρόμιο Opa-locka Executive Airport την Πέμπτη, μετά την ανακάλυψη ενός βαρελιού των 55-γαλονιών γεμάτο ουράνιο πλάι σε ένα αεροπλάνο που ήταν για αποσυναρμολόγηση.
Αστυνομικοί και πυροσβέστες απέκλεισαν την περιοχή κι έκλεισαν το αεροδρόμιο, στις οδούς 142η Οδός και 42η Λεωφόρος, γύρω στο μεσημέρι.
Μετρητές ακτινοβολίας αρχικά ανέφεραν ότι το ουράνιο θα μπορούσε να παρουσιάζει διαρροή.
Μετά από αρκετές ώρες, η ομάδα ολοκλήρωσε τις εργασίες της και παρέδωσε το θέμα στην Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος.
Ένας πυροσβέστης δήλωσε ότι θεωρεί πως ο κίνδυνος που υπάρχει "είναι ελάχιστος έως μηδενικός."
«Τα τμήματα των αεροσκαφών δεν αποτελούν απειλή, αλλά ήρθαμε σε επαφή με την EPA μόνο και μόνο επειδή υπήρχε εμπλοκή ακτινοβολίας», δήλωσε ο υπολοχαγός Arnold Piedrahita, του πυροσβεστικού σώματος του Miami.
Οι διασώστες κλήθηκαν στο αεροδρόμιο μετά από μια ανώνυμη πληροφορία.
Μέσα από το τύμπανο, οι διασώστες βρήκαν τμήματα αεροπλάνου δεμένα με απεμπλουτισμένο ουράνιο.
"Αντίβαρα αεροσκαφών*, είναι κοινό υλικό που χρησιμοποιείται για να παράγει κανείς αυτά τα μέρη. Ωστόσο, υποτίθεται ότι πρέπει να απορρίπτονται με ορισμένο τρόπο, δεν πρέπει να απορρίπτονται σε κάποια αυλή," δήλωσε ο Piedrahita.
Υπαλλήλος του αεροδρομίου δήλωσε τα μέρη προέρχονται από ένα αεροπλάνο DC-10 της παλιάς Cargo Arrow η οποία τώρα είχε διαλυθεί. Ο ανάδοχος που εργάζονται για να πάρει το jet και άνοιξε το βαρέλι δεν συνειδητοποίησε τι υπήρχε μέσα.
«Είναι ραδιενεργός ουσία, κανείς δεν θέλει να εκτεθεί σ' αυτήν, η ακτινοβολία δεν είναι κάτι που θα θέλετε να εκτεθείτε, μπορεί να επηρεάσει τις σωματικές λειτουργίες σας», είπε Piedrahita.
Οι άνθρωποι μπορούν να εκτεθούν σε ακτινοβολία από το απεμπλουτισμένο ουράνιο από το φαγητό, το ποτό, μέσω αναπνοής ή μέσω της επαφής με το δέρμα.
Μετρήσεις για πιθανή μόλυνση ουρανίου έγιναν επίσης και σε άλλα μέρη του αεροπλάνου στη γύρω περιοχή. Στο τέλος, αποδείχθηκε ότι είναι «δεν είναι επικίνδυνα».
«Η ακτινοβολία που εκκρίνεται από αυτά τα μέρη ουρανίου ήταν στο ίδιο επίπεδο της ακτινοβολίας που λαμβάνετε από ένα κανονικό περιβάλλον", δήλωσε ο Piedrahita.
Κι εδώ τελειώνει η είδηση από τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, κι αρχίζουν τα δικά μας ερωτήματα: Μήπως τελικά οι καταγγελίες κάποιων Αμερικανών ακτιβιστών ότι μας ψεκάζουν ΚΑΙ με ουράνιο τελικά δεν είναι αβάσιμες; Βλέπετε... εκείνοι που προωθούν την 'εξήγηση' της Γεωμηχανικής δεν μιλούν ποτέ για ουράνιο, αλλά για μέταλλα που μπορούν ΜΟΝΟ να δικαιολογηθούν με την ύπαρξη αυτής της ερμηνείας, όπως αλουμίνιο, στρόντιο και βάριο.
Όμως υπάρχει κι άλλο ένα στοιχείο. Στισ 18 Ινουνίου, ο σύλλογος SaveGeaGroup δημοσίευσε στη σελίδα του στο φ/β την παρακάτω φωτογραφία και το εξής κείμενο:
Αστυνομικοί και πυροσβέστες απέκλεισαν την περιοχή κι έκλεισαν το αεροδρόμιο, στις οδούς 142η Οδός και 42η Λεωφόρος, γύρω στο μεσημέρι.
Μετρητές ακτινοβολίας αρχικά ανέφεραν ότι το ουράνιο θα μπορούσε να παρουσιάζει διαρροή.
Μετά από αρκετές ώρες, η ομάδα ολοκλήρωσε τις εργασίες της και παρέδωσε το θέμα στην Υπηρεσία Προστασίας του Περιβάλλοντος.
Ένας πυροσβέστης δήλωσε ότι θεωρεί πως ο κίνδυνος που υπάρχει "είναι ελάχιστος έως μηδενικός."
«Τα τμήματα των αεροσκαφών δεν αποτελούν απειλή, αλλά ήρθαμε σε επαφή με την EPA μόνο και μόνο επειδή υπήρχε εμπλοκή ακτινοβολίας», δήλωσε ο υπολοχαγός Arnold Piedrahita, του πυροσβεστικού σώματος του Miami.
Οι διασώστες κλήθηκαν στο αεροδρόμιο μετά από μια ανώνυμη πληροφορία.
Μέσα από το τύμπανο, οι διασώστες βρήκαν τμήματα αεροπλάνου δεμένα με απεμπλουτισμένο ουράνιο.
"Αντίβαρα αεροσκαφών*, είναι κοινό υλικό που χρησιμοποιείται για να παράγει κανείς αυτά τα μέρη. Ωστόσο, υποτίθεται ότι πρέπει να απορρίπτονται με ορισμένο τρόπο, δεν πρέπει να απορρίπτονται σε κάποια αυλή," δήλωσε ο Piedrahita.
«Είναι ραδιενεργός ουσία, κανείς δεν θέλει να εκτεθεί σ' αυτήν, η ακτινοβολία δεν είναι κάτι που θα θέλετε να εκτεθείτε, μπορεί να επηρεάσει τις σωματικές λειτουργίες σας», είπε Piedrahita.
Οι άνθρωποι μπορούν να εκτεθούν σε ακτινοβολία από το απεμπλουτισμένο ουράνιο από το φαγητό, το ποτό, μέσω αναπνοής ή μέσω της επαφής με το δέρμα.
Μετρήσεις για πιθανή μόλυνση ουρανίου έγιναν επίσης και σε άλλα μέρη του αεροπλάνου στη γύρω περιοχή. Στο τέλος, αποδείχθηκε ότι είναι «δεν είναι επικίνδυνα».
«Η ακτινοβολία που εκκρίνεται από αυτά τα μέρη ουρανίου ήταν στο ίδιο επίπεδο της ακτινοβολίας που λαμβάνετε από ένα κανονικό περιβάλλον", δήλωσε ο Piedrahita.
Κι εδώ τελειώνει η είδηση από τα ξένα ειδησεογραφικά πρακτορεία, κι αρχίζουν τα δικά μας ερωτήματα: Μήπως τελικά οι καταγγελίες κάποιων Αμερικανών ακτιβιστών ότι μας ψεκάζουν ΚΑΙ με ουράνιο τελικά δεν είναι αβάσιμες; Βλέπετε... εκείνοι που προωθούν την 'εξήγηση' της Γεωμηχανικής δεν μιλούν ποτέ για ουράνιο, αλλά για μέταλλα που μπορούν ΜΟΝΟ να δικαιολογηθούν με την ύπαρξη αυτής της ερμηνείας, όπως αλουμίνιο, στρόντιο και βάριο.
Όμως υπάρχει κι άλλο ένα στοιχείο. Στισ 18 Ινουνίου, ο σύλλογος SaveGeaGroup δημοσίευσε στη σελίδα του στο φ/β την παρακάτω φωτογραφία και το εξής κείμενο:
Η φωτογραφία έγινε διάσημη και μάλλον ενόχλησε πολύ γιατί μετά ακολούθησε η γνωστή τακτική της 'απομυθοποίησης' του αποδεικτικού στοιχείου.
Άρχισαν αμέσως να κυκλοφορούν ΠΟΛΛΕΣ παρόμοιες φωτογραφίες αλλά και βίντεο που εξηγούσαν ότι η τεχνική αυτή -δηλαδή να αφαιρούνται τα καθίσματα και να μπαίνουν διάφορα αλουμινένια βαρέλια- γίνεται από τις αεροπορικές εταιρείες για διάφορα τεστ βάρους των αεροπλάνων.
Ναι, όντως η τεχνική αυτή αποτελεί μέρος τεστ ισορροπίας αεροσκαφών. Ναι οι περισσότερες τέτοιες φωτό που θα βρείτε ΑΥΤΟ θα δείχνουν, ΟΜΩΣ η συγκεκριμένη και μάλλον ΠΡΩΤΗ που εμφανίστηκε στο διαδίκτυο και μιλούσε για χημικά και που τώρα συμπεριλαμβάνεται στο άλμπουμ των άλλων που είναι για τεστ ΕΙΝΑΙ ΟΝΤΩΣ ΜΕ ΧΗΜΙΚΑ!!!!
Είναι και η μόνη που πάνω στα βαρέλια έχει έναν αριθμό που όταν το μεγενθύνεις και το διαβάσεις σε πάει στην εταιρεία:
GSY-USA, INC
2261 MARKET ST, PMB 643
SAN FRANCISCO, CA 94114
2006 Government Contracts
Awarded to this Contractor/Location
Defense Department
με website ανενεργό πλέον www.gsy-usa.com και χαρακτηρίζεται από το
http://www.corporationwiki.com/California/San-Francisco/gsy-usa-inc/65964550.aspx
με κατηγορία: Category:Geophysical ServicesGeological consultant
Τα συμπεράσματα δικά σας τώρα για το πόσο γνήσια ή όχι είναι ΑΥΤΗ η φωτογραφία. Τα δικά μας πάντως είναι τα εξής: Αν θες να διαλύσεις μια καλή πληροφορία, ο καλύτερος τρόπος είναι να φτιάξεις μια παρόμοια πλαστή (ή και περισσότερες) οπότε η καλή σου πληροφορία μπαίνει μαζί με τις άλλες στο τσουβάλι της απομυθοποίησης και πετιέται στα σκουπίδια. Ναι τα νερο-βάρελα κάνουν τεστ. Αλλά και τα χημο-βάρελα ψεκάζουν!"
Και ΑΥΤΑ τα βαρέλια είναι που ονομάζουν αυτοί *Αντίβαρα αεροσκαφών, που άλλες φορές που να είναι όντως αντίβαρα για τα αεροπλάνα, αλλά άλλες είναι μάλλον ΒΑΡΟΣ για μας, για τον αέρα που αναπνέουν με την τροφή μας...
Αλλά δεν τελειώσαμε... Πριν από καιρό, πριν ανοίξουμε την AllNewz, είχαμε κάνει ένα βίντεο στο Βόλο με ένα αεροπλάνο που ψέκαζε το οποίο ήταν τρικινητήριο. Κάνοντας μια έρευνα είδαμε ότι τα τρικινητήρια αεροπλάνα έχουν πλέον καταργηθεί από τις πολιτικές γραμμές, ελάχιστα πλέον πετούν και μόνο από την αμερικάνικη πολεμική αεροπορία, cargo τα περισσότερα. Ο τύπος τους; Αυτός ακριβώς που αναφέρει και το ρεπορτάζ: DC-10
Τώρα πείτε μας εσείς: Μας ψεκάζουν ΚΑΙ με ουράνιο; Και γιατί; Για την υποτιθέμενη Γεωμηχανική δεν προσφέρεται. Μήπως για το χααρπ; Μήπως δεν έχουν που να το πετάξουν και το πετούν στα κεφάλια μας; Ή μήπως τελικά γίναμε πολλοί στον πλανήτη κι άντε να αραιώνουμε σιγά -σιγά;
COMMENTS