Η αρχική φωτογραφία Polaroid είχε γρατσουνιές, που εμφανίζονταν σαν διαγώνιες γραμμές στην εικόνα. Σημειώστε το πορτοκαλί αντικείμενο, πάνω και στα δεξιά του πλάσματος. Υπάρχει επίσης κι ένα πορτοκαλί αντικείμενο τελείως δεξιά. Υψηλής αναλύσεως σαρώσεις δεν μπόρεσαν να δώσουν σίγουρο αποτέλεσμα γι αυτές τις γραμμές. Αυτό που θεωρούν οι αναλυτές, είναι η παρουσία ενός δεύτερου πλάσματος στα δεξιά και ίσως, μια δομή-κατασκευή στο υπόβαθρο, πίσω από το
πυκνό φύλλωμα.
Θα ήθελα στον πρόλογο αυτής της αναφοράς να αναφέρω, ότι κάνω, κάθε προσπάθεια να προστατέψω την ταυτότητα και την ασφάλεια αυτών που την τράβηξαν. Για αυτήν την αιτία δεν μπορώ να σχολιάσω περισσότερο.
Στην αρχή του έτους μου γνώρισαν ένα άτομο που μόλις είχε μετακομίσει στο Bloomington της Indiana, στις ΗΠΑ. Είχε εκφράσει ενδιαφέρον για την τοπική δραστηριότητα των UFO. Για τους σκοπούς αυτής της αναφοράς, θα αναφέρομαι σε αυτό το πρόσωπο ως «Adrian». Κάλεσα τον Adrian να έρθει μαζί μας σε μια νυχτερινή παρατήρηση, πήγα και τον πήρα από το σπίτι του στο Bloomington.
Ενώ ήμασταν εκεί μου έδωσε την φωτογραφία ενός παράξενου όντος. Ο Adrian μου είπε ότι ήταν ένας ερπετοειδής και είχε πάρει την φωτογραφία από ένα φίλο που είχε υποστεί απαγωγή, στα Ανατολικά.
Ο φίλος του σύμφωνα με τον Adrian, ήταν θυμωμένος με τις συνεχείς παρεμβάσεις στην ζωή του και αποφάσισε να τραβήξει μια φωτογραφία κατά την διάρκεια μιας επισκέψεως από τους εξωγήινους με την Polaroid. Φοβούμενος τις επιπτώσεις της δράσεως του έδωσε την φωτογραφία σε ένα έμπιστο φίλο για φύλαξη. Υποθετικά μια μέρα η δύο αργότερα, ο άνθρωπος αυτός δέχθηκε επίσκεψη από στρατιωτικούς/κυβερνητικούς που απαίτησαν να τους δώσει την φωτογραφία. Όταν απάντησε ότι δεν είχε πλέον την φωτογραφία, απάντησαν (παραφράζοντας), «Καλά καλύτερα να μην την δείξεις σε κανένα, γιατί θα πάθεις … αυτά και αυτά.»
Αφού σκέφτηκε τις απειλές για ένα διάστημα, αποφάσισε να μην ενδώσει σε αυτές. Συνέχισε κάνοντας αρκετά αντίγραφα και τα έδωσε σε πολλά έμπιστα άτομα της ζωής του.
Ο Adrian μου επέτρεψε να κάνω αρκετές σαρώσεις της φωτογραφίας, πριν φύγει για το καλοκαίρι. Μου υποσχέθηκε να μάθει περισσότερες πληροφορίες από τον φίλο του και να μου τις πει όταν θα επέστρεφε τον Αύγουστο. Τώρα ήταν ήδη Σεπτέμβριος και δεν είχα νέα του Adrian, οπότε τον κάλεσα στο τηλέφωνο να δω αν είχε γυρίσει. Ο αριθμός ήταν εκτός λειτουργίας.
Μετά από κάποιους δισταγμούς, αποφάσισα να δημοσιοποιήσω την φωτογραφία, καθόσον πίστευα ότι ήταν πολύ σημαντική για να κάθεται στο συρτάρι μου. Μπορείτε να αποφασίστε μόνοι σας έαν θα την λάβετε υπόψη. Εάν η φωτογραφία είναι αληθινή (πράγμα που πιστεύω), τότε αντιπροσωπεύει το πιο εκπληκτικό κομμάτι αποδείξεως που έχω δει μέχρι σήμερα. Ως προς την επίσκεψη εξωγήινων στην γη.
*Lynn Taylor — September 13, 1999
Ο ερευνητής Trevor James Constable (μαθητής του Wilhelm Reich) στην αναζητησή του φαινομέμου των ΑΤΙΑ (Αγνώστου Ταυτότητος Ιπτάμενα Αντικείμενα) δηλαδή των UFO, άρχισε να χρησιμοποιεί υπέρ-υθρο φωτογραφικό φιλμ σε μια συνηθισμένη φωτογραφική μηχανή.
Ο Constable ανακάλυψε ότι… “το υπέρυθρο φιλμ όταν εκτεθεί μεταξύ της αυγής και της ανατολής του ηλίου, σε ξερό κλίμα συχνά εμφανίζονται αόρατα αντικείμενα διαφόρων μεγεθών που είναι ζωντανά και περνάνε μέσα από την ατμόσφαιρα”
Τα αποτελέσματα του ήταν εκπληκτικά. Όχι μόνον συμβατικοί δίσκοι και διαστημόπλοια απεικονίστηκαν στο φιλμ αλλά και εκπληκτικές αμοιβαδοειδείς μορφές ζωής. Σχολιάζοντας τα και περιγράφοντας την κατάπληξη του στο αυτοβιογραφικό του βιβλίο «The Cosmic Pulse of Life«, αναφέρεται σε…
“… στην ανεπιθύμητη φύση αυτών των φωτογραφιών … Αυτά τα ζωντανά πλάσματα, αυτές οι βιομορφές, δεν ήταν ούτε ότι θέλαμε ούτε ότι περιμέναμε. Θέλαμε διαστημόπλοια.
Εκείνο τον καιρό είμαστε σε άγνοια για το βιολογικό στοιχείο στα UFOs … Στα ενδιάμεσα χρόνια έχω παρατηρήσει γοητευμένος και με ενδιαφέρον το ανησυχητικό και ενοχλητικό αποτέλεσμα (από τις φωτογραφίες και τα φίλμ) που είχε πάνω σε όλα τα πρόσωπα τα οπο’ια είχαν μηχανιστική προσέγγιση για τα UFOs. Αυτή η εμπειρία με δίδαξε ότι η επιστημονοκή αντικειμενικότητα είναι μύθος … (σελ 83-84). Διάβασε Βιολογικά UFO
Το πλάσμα στην φωτογραφία μας, φαίνεται να φωτίζεται από ένα φως πλάσματος την ώρα που σβήνει. Είναι αόρατο στο γυμνό μάτι, αλλά οι κάμερες το πιάνουν. Μην ξεχνάτε ότι ο λόγος που έκλεισαν την Polaroid ήταν ό,τι έπιανε τα ενεργειακά πεδία σε χαμηλό φωτισμό. Ο συγκεκριμένος ερπετοειδής είναι δέκατης φυλής «λευκός δράκος». Η πληροφορία αυτή αφορά όσους έχουν την ενέργεια και την μαχητικότητα να τους βλέπουν. Ένα είδος ανώτερο από τους άλλους, που ζει στο Αστρικό πεδίο, αλλά μπορεί να υλοποιείται και εδώ. Για αυτό και η επέμβαση των κυβερνητικών της Majestic 12.
Για τον ίδιο λόγο έχουν τοποθετήσει φίλτρα υπερύθρων σε όλες τις ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές και αποκόπτουν το υπέρυθρο φάσμα. Για να αποκτήσετε ψηφιακή υπέρυθρη φωτογραφική μηχανή πρέπει να έχετε χαρτί από την αρχαιολογική υπηρεσία ή την ασφάλεια και εφ όσων κάνετε παρεμφερές επάγγελμά και διαθέτετε και 6-7.000 ευρώ.
Επίσης ακόμη και αν έχετε αυτά τα προαπαιτούμενα, μην φαντάζεστε πως οι ερπετοειδείς θα σας περιμένουν ποζάροντας … μάλλον με ακονισμένα τα δόντια τους θα σας υποδεχτούν. Δεν είναι θεωρητικά αυτά που σας αναφέρω … Ξέρω τι λεω, μιλάει η ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
πηγη
πηγη
πυκνό φύλλωμα.
Θα ήθελα στον πρόλογο αυτής της αναφοράς να αναφέρω, ότι κάνω, κάθε προσπάθεια να προστατέψω την ταυτότητα και την ασφάλεια αυτών που την τράβηξαν. Για αυτήν την αιτία δεν μπορώ να σχολιάσω περισσότερο.
Στην αρχή του έτους μου γνώρισαν ένα άτομο που μόλις είχε μετακομίσει στο Bloomington της Indiana, στις ΗΠΑ. Είχε εκφράσει ενδιαφέρον για την τοπική δραστηριότητα των UFO. Για τους σκοπούς αυτής της αναφοράς, θα αναφέρομαι σε αυτό το πρόσωπο ως «Adrian». Κάλεσα τον Adrian να έρθει μαζί μας σε μια νυχτερινή παρατήρηση, πήγα και τον πήρα από το σπίτι του στο Bloomington.
Ενώ ήμασταν εκεί μου έδωσε την φωτογραφία ενός παράξενου όντος. Ο Adrian μου είπε ότι ήταν ένας ερπετοειδής και είχε πάρει την φωτογραφία από ένα φίλο που είχε υποστεί απαγωγή, στα Ανατολικά.
Ο φίλος του σύμφωνα με τον Adrian, ήταν θυμωμένος με τις συνεχείς παρεμβάσεις στην ζωή του και αποφάσισε να τραβήξει μια φωτογραφία κατά την διάρκεια μιας επισκέψεως από τους εξωγήινους με την Polaroid. Φοβούμενος τις επιπτώσεις της δράσεως του έδωσε την φωτογραφία σε ένα έμπιστο φίλο για φύλαξη. Υποθετικά μια μέρα η δύο αργότερα, ο άνθρωπος αυτός δέχθηκε επίσκεψη από στρατιωτικούς/κυβερνητικούς που απαίτησαν να τους δώσει την φωτογραφία. Όταν απάντησε ότι δεν είχε πλέον την φωτογραφία, απάντησαν (παραφράζοντας), «Καλά καλύτερα να μην την δείξεις σε κανένα, γιατί θα πάθεις … αυτά και αυτά.»
Αφού σκέφτηκε τις απειλές για ένα διάστημα, αποφάσισε να μην ενδώσει σε αυτές. Συνέχισε κάνοντας αρκετά αντίγραφα και τα έδωσε σε πολλά έμπιστα άτομα της ζωής του.
Ο Adrian μου επέτρεψε να κάνω αρκετές σαρώσεις της φωτογραφίας, πριν φύγει για το καλοκαίρι. Μου υποσχέθηκε να μάθει περισσότερες πληροφορίες από τον φίλο του και να μου τις πει όταν θα επέστρεφε τον Αύγουστο. Τώρα ήταν ήδη Σεπτέμβριος και δεν είχα νέα του Adrian, οπότε τον κάλεσα στο τηλέφωνο να δω αν είχε γυρίσει. Ο αριθμός ήταν εκτός λειτουργίας.
Μετά από κάποιους δισταγμούς, αποφάσισα να δημοσιοποιήσω την φωτογραφία, καθόσον πίστευα ότι ήταν πολύ σημαντική για να κάθεται στο συρτάρι μου. Μπορείτε να αποφασίστε μόνοι σας έαν θα την λάβετε υπόψη. Εάν η φωτογραφία είναι αληθινή (πράγμα που πιστεύω), τότε αντιπροσωπεύει το πιο εκπληκτικό κομμάτι αποδείξεως που έχω δει μέχρι σήμερα. Ως προς την επίσκεψη εξωγήινων στην γη.
*Lynn Taylor — September 13, 1999
Ο ερευνητής Trevor James Constable (μαθητής του Wilhelm Reich) στην αναζητησή του φαινομέμου των ΑΤΙΑ (Αγνώστου Ταυτότητος Ιπτάμενα Αντικείμενα) δηλαδή των UFO, άρχισε να χρησιμοποιεί υπέρ-υθρο φωτογραφικό φιλμ σε μια συνηθισμένη φωτογραφική μηχανή.
Ο Constable ανακάλυψε ότι… “το υπέρυθρο φιλμ όταν εκτεθεί μεταξύ της αυγής και της ανατολής του ηλίου, σε ξερό κλίμα συχνά εμφανίζονται αόρατα αντικείμενα διαφόρων μεγεθών που είναι ζωντανά και περνάνε μέσα από την ατμόσφαιρα”
Τα αποτελέσματα του ήταν εκπληκτικά. Όχι μόνον συμβατικοί δίσκοι και διαστημόπλοια απεικονίστηκαν στο φιλμ αλλά και εκπληκτικές αμοιβαδοειδείς μορφές ζωής. Σχολιάζοντας τα και περιγράφοντας την κατάπληξη του στο αυτοβιογραφικό του βιβλίο «The Cosmic Pulse of Life«, αναφέρεται σε…
“… στην ανεπιθύμητη φύση αυτών των φωτογραφιών … Αυτά τα ζωντανά πλάσματα, αυτές οι βιομορφές, δεν ήταν ούτε ότι θέλαμε ούτε ότι περιμέναμε. Θέλαμε διαστημόπλοια.
Εκείνο τον καιρό είμαστε σε άγνοια για το βιολογικό στοιχείο στα UFOs … Στα ενδιάμεσα χρόνια έχω παρατηρήσει γοητευμένος και με ενδιαφέρον το ανησυχητικό και ενοχλητικό αποτέλεσμα (από τις φωτογραφίες και τα φίλμ) που είχε πάνω σε όλα τα πρόσωπα τα οπο’ια είχαν μηχανιστική προσέγγιση για τα UFOs. Αυτή η εμπειρία με δίδαξε ότι η επιστημονοκή αντικειμενικότητα είναι μύθος … (σελ 83-84). Διάβασε Βιολογικά UFO
Το πλάσμα στην φωτογραφία μας, φαίνεται να φωτίζεται από ένα φως πλάσματος την ώρα που σβήνει. Είναι αόρατο στο γυμνό μάτι, αλλά οι κάμερες το πιάνουν. Μην ξεχνάτε ότι ο λόγος που έκλεισαν την Polaroid ήταν ό,τι έπιανε τα ενεργειακά πεδία σε χαμηλό φωτισμό. Ο συγκεκριμένος ερπετοειδής είναι δέκατης φυλής «λευκός δράκος». Η πληροφορία αυτή αφορά όσους έχουν την ενέργεια και την μαχητικότητα να τους βλέπουν. Ένα είδος ανώτερο από τους άλλους, που ζει στο Αστρικό πεδίο, αλλά μπορεί να υλοποιείται και εδώ. Για αυτό και η επέμβαση των κυβερνητικών της Majestic 12.
Για τον ίδιο λόγο έχουν τοποθετήσει φίλτρα υπερύθρων σε όλες τις ψηφιακές φωτογραφικές μηχανές και αποκόπτουν το υπέρυθρο φάσμα. Για να αποκτήσετε ψηφιακή υπέρυθρη φωτογραφική μηχανή πρέπει να έχετε χαρτί από την αρχαιολογική υπηρεσία ή την ασφάλεια και εφ όσων κάνετε παρεμφερές επάγγελμά και διαθέτετε και 6-7.000 ευρώ.
Επίσης ακόμη και αν έχετε αυτά τα προαπαιτούμενα, μην φαντάζεστε πως οι ερπετοειδείς θα σας περιμένουν ποζάροντας … μάλλον με ακονισμένα τα δόντια τους θα σας υποδεχτούν. Δεν είναι θεωρητικά αυτά που σας αναφέρω … Ξέρω τι λεω, μιλάει η ΕΜΠΕΙΡΙΑ.
πηγη
πηγη
COMMENTS